Dagen efter, persbrant och freud

Vilken dagen efter dag. Vaknade pinsamt sent med huvudvärkt och drog mig ut på stan för en långpromenad (nåja, för lite shopping, NK hade ju öppet till 17).

Drömde i natt att jag var på date med Mikael Persbrant. Han hade bjudit ut mig, och jag var lite nervös inför träffen. Men när vi sågs blev jag besviken. Han hade små äckliga pliriga ögon och liten mun. Undra vad Freud skulle säga om det?

Har ätit godis till middag, känns inte helt ansvarsfullt men det var gott. Hellre omogen än övermogen. Det blev påskägggodis, choklad framställt av barn och chips.

Måste nog ställa klockan imorgon så jag inte sover bort hela dagen, har ju roliga grejer inplanerat! Vi hänger väl på låset westboy, klockan 12 öppnar dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0