Tuplaner, idioter och shopping

Det har gått några dagar sen senast men det har varit fullt upp! Och så är det äntligen ledigt i några dagar, ikväll är jag hemma och målar tulpaner i akvarell! 

Har skrivit ett skitargt brev till styrelsen i min brf, men jag måste nog låta det ligga några dagar så jag hinner tona ner språket lite. Jag är särsklit nöjd med sista meningen (som jag måste behålla), "Tack för inget och bespara mig från era skolboksexempel på retoriska brev, det ger ingen auktoritär effekt på mig."
Jag klämde också in "...tänker inte betala det ni begär, den fråga får ni ta upp i en rättegång." Mohahaha, era idioter. 

Halvdag på jobbet, innebär ju halvdag shopping. Och idag gick det bra, två par jeans, t-shirts och tröjor. Skatteverket var snälla i år, så då måste man ju unna sig fina grejer. Och så var jag och fixade håret, nytt salong och ny frisör. Det var skönt att hon inte babblade på, och färgen blev riktigt bra. Kanske aningens för kort, men man kan ju inte få allt.

Och imorgon en helt ledig dag, utan något inplanerat. Får se vad jag känner för när jag vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0