Grått är det nya, fest och singeldoku med Bret

Jag är så glad att jag har vänner som inte fastnat i familjeträsket, tack westboy för igår!

Idag har jag haft besök från skauuuneland, vilket gav mig en anledning att städa lägenheten. Och tvätta, flera av mina plagg har nu blivit gråa, men grått är väl det nya vita?

Igår såg jag (hela serien) av Bret Michaels sökande efter den rätta, Rock of Love. Bret är visst leadsångaren i Poison, och en riktigt stud. Dokusåpan var en uppföljare eftersom förra säsongens val av flickvän inte höll. Idag kollade jag upp serien på Internet, och inte helt oväntat har säsong tre redan startat i Amerikat. En riktig jävla rockstar med andra ord, undra om jag skulle kunna få en serie? Det skulle i alla fall bli många säsonger!

Dags att börja fixa inför nästa fest ikväll, lite mat i magen och lite trasiga jeans så bär det iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0